Ladbrokes

Holmén i startelvan

Pressmeddelande   •   Sep 11, 2008 16:36 CEST

Efter att Holmén gjorde en bra insats i sin första tävlingslandskamp från start så tror vi nu att han även kommer att finnas med i startelvan mot Portugal till odds 3,00. Att Holmén upprepar matchen mot Ungern med att både starta och göra mål ger 30 gånger pengarna. Får vi se Lagerbäck leda landslaget 1 januari 2010 ger det odds 2,00. Favorit att ta över efter honom är Roland Andersson till odds 2,00.

"Vi tror att Lagerbäck funderar på att spela mer defensivt mot Portugal än mot Ungern och därför är det inte alls klart att Holmén kommer att finnas med från start". säger Andreas Gillberg, Sverigechef Ladbrokes.

Aktuella odds:

Samuel Holmén att spela från start i hemmamatchen mot Portugal 3,00
Samuel Holmén att spela från start i hemmamatchen mot Portugal och göra mål 30,00

Lars Lagerbäck leder landslaget 1:a januari 2010? Ja 2,00

Vem tar över efter Lars Lagerbäck?

Roland Andersson 2,00
Roland Nilsson 4,00
Jörgen Lennartsson 5,00
Torbjörn Nilsson 16,00
Anders Linderoth 31,00
Nanne Bergstrand 51,00
Jonas Thern 51,00
Svennis 51,00

Oddsinformation:

Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445 ,  +46-707608715 , andreas.gillberg@ladbrokes.se

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2583 vadslagningsbutiker och 14,000 anställda. Ladbrokes har dryga 2,5 miljoner registrerade kunder från 200 länder och säljer speltjänster på 12 språk.