HOOM AB

HOOM - ett ljus i höstmörkret

Pressmeddelande   •   Nov 06, 2013 11:09 CET

I HOOM nr 5/13 så har vi fokuserat lite extra på badrum och belysning. Vårt alltid lika eminenta trendråd, med arkitekterna och formgivarna Claesson Koivisto Rune, har den här gången bland annat fått berätta om hur man lyser upp i höstmörkret. Äter gott gör vi också tack var Henrik Norströms fantastiska recept, som vi är glada över att återigen kunna presentera. En annan spännande bekantskap blir Massimo Bottura och restaurang Osteria Francescana som tilldelats tre stjärnor i Guide Michelin.

Vi har som vanligt rest kors och tvärs och hittat de bästa resmålen för både helg- och långresor. Följ med oss till fantastiska hotell och resorts i Mexiko och Thailand. Eller njut av den japanske stjärnarkitekten Tadao Andos makalösa Casa Monterrey och låt dig inspireras av hans säregna formspråk. Och om du blir så inspirerad att du vill resa i våra fotspår, hjälper vi dig gärna genom HOOM Travel. Hos oss blir du VIP-kund med en personlig kontakt och med möjlighet till speciella förmåner. Ge oss gärna chansen att räkna på din nästa resa.

För den som söker nytt boende är det precis som vanligt här i HOOM som gräddan av det fastighetsmarknaden har att erbjuda presenteras. Oavsett om du söker en paradvåning, en drömvilla eller ett spektakulärt gods är det här du hittar de allra bästa objekten. Ta gärna en titt i MäklarGuiden på www.hoom.se.

För den som inte kan klara sig utan magasinet så finns möjligheten att följa oss på nätet – på hoom.se, på Instagram och på Facebook (www.facebook.com/hoom) – där vi dagligen tipsar om spännande resmål, läcker inredning och annat smått och gott från jordens alla hörn. På Facebook har vi nu över 42 000 som ”gillar” oss och på Instagram (hoommagazine) har vi drygt 19 000 följare. Vi välkomnar alla livsnjutare till dessa mötesplatser!

HOOM finns även digitalt via appen Readly.

......

Chefredaktör: Micael Wiking
Email: micael.wiking@hoom.se
Hemsida: www.hoom.se

HOOM är ett högkvalitativt livsstilsmagasin som handlar om exklusivt boende inredning, design, trender, gastronomi och resor. Distributionen sker direkt till utvalda fastighetsägare i Sverige med fokus på Storstockholm. En sammanfattning av en läsvärdesundersökning gjord av SIFO International Research samt en mediakit finns tillgänglig för nedladdning på hemsidan: www.hoom.se

HOOM AB driver magasinet HOOM © samt inspirationssajten hoom.se. HOOM når en mycket kapitalstark målgrupp i Storstockholm. Den genomsnittliga hushållsinkomsten är närmare 1,1 MSEK. Målgruppen är jämnt fördelad mellan könen samtidigt som man har ett visst fokus på kvinnor. Konceptet är baserat på god kännedom om läsare och besökare för att nå maximal genomslagskraft.

HOOM på Facebook

HOOM på Wikipedia