HOOM AB

HOOM har fokus på köket och smakupplevelsen

Pressmeddelande   •   Okt 03, 2012 12:19 CEST

I HOOM nr 4/12 så fokuserar vi på köket och själva smakupplevelsen. Vårt eminenta trendråd består den här gången av tre verkliga mästerkockar: Mathias Dahlgren, Björn Frantzén och Henrik Norström. Samtliga tre har restauranger som belönats med stjärnor i den prestigefulla gourmetbibeln Guide Michelin och nu delar de med sig av sina tankar om köket. Förutom att laga mat och umgås i våra kök finns det en sak till vi tycker lite extra mycket om att göra så här års. Jag talar naturligtvis om att fly höstrusket och resa utomlands. Den här gången har vi gjort fantastiska långresor till Fiji och Tevairoa i Franska Polynesien. Glöm inte att HOOM Travels utvalda resmål alltid har det där lilla extra.

I vanlig ordning har vi också rest jorden runt för att hitta verkligt intressant och inspirerande arkitektur och heminredning. Den här gången har vi hittat två spektakulära hem i Spanien, ett på Mallorca och ett i Andalusien. Och för den som söker ett drömhem till sig själv är det som alltid i HOOM som allt det bästa som fastighetsmarknaden har att erbjuda presenteras.

......

Chefredaktör: Micael Wiking
Email: micael.wiking@hoom.se
Hemsida: www.hoom.se

HOOM är ett högkvalitativt livsstilsmagasin som handlar om exklusivt boende inredning, design, trender, gastronomi och resor. Distributionen sker direkt till utvalda fastighetsägare i Sverige med fokus på Storstockholm.

En sammanfattning av en läsvärdesundersökning gjord av SIFO International Research samt en mediakit finns tillgänglig för nedladdning på hemsidan: www.hoom.se/mediakit.html

HOOM AB driver magasinet HOOM © samt inspirationssajten hoom.se. HOOM når en mycket kapitalstark målgrupp i Storstockholm. Den genomsnittliga hushållsinkomsten är närmare 1,1 MSEK. Målgruppen är jämnt fördelad mellan könen samtidigt som man har ett visst fokus på kvinnor. Konceptet är baserat på god kännedom om läsare och besökare för att nå maximal genomslagskraft.

HOOM på Facebook

HOOM på Wikipedia