Ladbrokes

HOTET MOT HANDBOLLSLANDSLAGET – ZORAN ROGANOVIC

Pressmeddelande   •   Okt 27, 2010 16:31 CEST

Torsdagen den 28:e oktober är det dags för första matchen i EM-kvalet för herrlandslaget i handboll. Sverige har hemmamatch i Kristianstad mot Montenegro och Sverige är stora favoriter och spelas till 1,05 gånger pengarna. Men det finns speciellt en i motståndarlaget som vill sätta käppar i hjulet och den svenska handbollspubliken känner till honom väl, Zoran Roganovic.

”Zoran Roganovic, som spelar i H43 från Lund, har fullständigt pulvriserat motståndet i elitserien. Multipla vinster i skytteligan de senaste åren och alltid ett orosmoment för motståndarna har resulterat i en stor respekt för honom från svenskt håll sätt. Att han gör över 4,5 mål i matchen ger hela 1,90. Ryktet säger att han är väldigt tänd inför uppgiften mot Sverige så det ska bli väldigt intressant att följa” Säger Andreas Gillberg,  Ladbrokes Nordenchef

För mer informartion: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/handboll/internationell/sverige---montenegro-e214538271

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46-707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com