JoiaAgency

House På Liseberg (inför-intervjuer)

Pressmeddelande   •   Maj 16, 2014 14:26 CEST

På Sveriges Nationaldag, den 6 Juni, arrangerar JoiaAgency minifestivalen 'House På Liseberg'. Vi kallar det en minifestival då vi ställer några av de hetaste namnen på den svenska DJ-scenen på Lisebergs Stora Scen under en och samma kväll. Till de svenska akterna ansluter även den superhypeade italienska DJ-duon Nari & Milani.

House På Liseberg kan vara den första festivalen som är tillgänglig för publik i alla åldrar. Större festivaler, i samma kategori, har som oftast 18 års åldersgräns. JoiaAgency erbjuder alla medier inför-intervjuer med artister och arrangörer.

Artisterna som uppträder på House På Liseberg är:
Albin Myers
Nari & Milani (Italien)
Female DJ Revolution
Lunde Bros
Don Palm
Daladubz

Vänligen kontakta Thomas Svanström på:
Mail: dontomaso@joia-agency.com
Telefon: +46 (0)730-221112

JoiaAgency är en artistagentur. Företaget startade som en renodlad agentur för DJs som förmedlas både nationellt och internationellt. I Januari 2013 inleddes ett samarbete med Rex Music som gör att agenturen även handhar traditionella liveartister. Bolaget startades av Jonas Sellberg, Thomas Svanström och Luciano Ingrosso i slutet på 2010. JoiaAgency har under sin verksamma tid arbetat med majoriteten av alla nattklubbar runt om i Sverige.