HP

HPs nya snygga tillbehör

Pressmeddelande  •  2012-07-26 10:32 CEST

HPs nya tillbehör för den stilmedvetna konsumenten finns inom kort tillgängliga. Bland de nya produkterna syns färgglada möss, snygga sätt att skydda din bärbara och webbkameror i HD som gör sensommardagarna lite mer spännande.

Möss i specialutgåva ingår i Expressions Collection

Den tidigare lanserade HP Wireless Mouse X4000 finns nu tillgänglig i fem stycken utföranden: Scrap Metal, Cowa Bunga, Poppy, Zebra Fade och Colour Splash. Varje mönster utmärker sig och ger en möjlighet att uttrycka sig stilmässigt, oavsett om man fastnar för utmärkande linjer, coola cirklar eller vågade färger. Sidorna i gummi skapar mesta möjliga komfort och en känsla av att den inte glider ur handen. De smarta energiinställningarna gör att batteriet håller upp till 30 månader. Mössen klarar att hålla kontakten upp till nio meter och har en lasersensor som gör dem till det perfekta tillskottet för både studenten och företagaren.

Brasilianske modedesignern Alexandre Herchcovitch har även designat en specialutgåva av HP Wireless Mobile mouse som kännetecknas av mönster i spets vilket ger den en unik och fashionabel look.

Håll efter och skydda värdefulla teknikprylar

HPs Signature Backpack är ett måste när sommaren går över till sensommar och skolstart. En modern stil blandas med komfort och gör ryggsäcken till en självklar accessoar mellan skolans korridorer och hemmets läxläsning. Den är vadderad i flera lager för att skydda din dator, har multipla fack och bekväma justerbara axelband. HP Signature Backpack rymmer de flesta 16”-datorerna och har även en förstärkt vadderad botten för extra säkerhet.

Ett måste i tillbehörsväg för den ambitiösa finns i de robusta och snygga skydden och väskorna HP Signature Slim Brief, HP Signature Top Load och HP Authentic Top-Load. De ger ett robust skydd och känns mjuka och bekväma i handen. De har alla en vattenavstötande utsida, avtagbara axelband, handtag som är vadderade och upp till 11 fickor och fack för att man enkelt ska kunna organisera sig. De håller 14” upp till 16” bärbara respektive.

Dela skarpt, enkelt

Att kommunicera med vänner och familj har aldrig varit varken klarare eller enklare än med HPs nya webbkameror med upp till 1080p full HD. Dessa strömlinjeformade och ultrakompakta webbkameror låter dig ta foton , videochatta och spela in filmer i upp till 12MP. Med ett enda klick kan du ladda upp innehållet på Facebook, Twitter, YouTube eller Flickr. Genom en smart design på klämman kan HPs webbkamera fästas vart som helst och kan snurras 360 grader. HP Webcam HD 3300 och 3310 stödjer trevägssamtal med video och har tre snabbknappar för enkel tillgång till vanliga kommandon. HP har modeller till allt från en rolig familjeupplevelse med 1300 upp till 5210 för de som vill ha en mer profesionell HD-upplevelse. HP Webcam HD 5210 har till och med blivit Skype™ certifierad. Toppmodern H.264 teknologi ger video snabbare, klarare och med markant mindre eftersläpningar än tidigare.

Pris och tillgänglighet

HP 2.4GHZ Wireless Optical Mobile - Alexandre Herchcovitch Special Edition finns tillgänglig från början av augusti rek pris 349 kr.

HP Wireless Mouse X4000 i nya tappningar finns tillgängliga från början av augusti rek pris 349 kr.

HP Signature Backpack finns tillgänglig från början av augusti rek pris från 579 kr.

HP Authentic Top-Load finns tillgänglig från början av augusti rek pris 579 kr.

HP Signature Top-Load finns tillgänglig från början av augusti rek pris 579 kr.

HP Signature Slim Brief finns tillgänglig från början av augusti rek pris 348 kr.

HP Webcam HD 1300 finns tillgänglig från början av augusti rek pris 179 kr.

HP Webcam HD 2300 finns tillgänglig från början av augusti rek pris 239 kr.

HP Webcam HD 3300 finns tillgänglig från början av augusti rek pris 349 kr.

HP Webcam HD 3310 finns tillgänglig från början av augusti rek pris 469 kr.

HP Webcam HD 5210 finns tillgänglig från början av augusti rek pris 1 049 kr.

Om HP

HP skapar nya möjligheter för tekniken att ha en meningsfull inverkan på människor, företag, organisationer och samhälle. Som världens största teknikföretag erbjuder HP lösningar som spänner över utskrifts- och datorprodukter, mjukvara, tjänster och it-infrastruktur för att lösa kundernas behov. Mer information om HP (NYSE: HPQ) finns på http://www.hp.com

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom