Humagic Group

Humagic Retail erbjuder en snabb väg till bättre resultat för detaljhandeln!

Pressmeddelande   •   Nov 11, 2011 11:06 CET

Osäkerheten om vart ekonomin ska ta vägen är kanske större än någonsin och detaljhandeln står idag inför det faktum att svensken håller hårt i sin plånbok. Vad behöver vi då utveckla?

Vi på Humagic Retail är övertygade om att den stora skillnaden ligger i att de humanresurser man har jobbar med högsta möjliga engagemang och att alla tar sin inlärda kompetens och gör den till uppvisad, här och nu. Oavsett vilka utvecklingsprogram och strukturförändringar som pågår. ”Matchen vinns på butiksgolvet. Inte i mötesrummen eller i kurslokalerna”, säger VD Stefan Melin.

Med detta som utgångspunkt har Butiksdialogen utvecklats som är Humagic Retails process för högre engagemang och effektivitet inom detaljhandeln. Vi erbjuder nu årets sista seminarietillfälle den 1 dec kl 07.30 där vi delar med oss av våra erfarenheter och vad Butiksdialogen skulle kunna göra för ert företag. För mer mer information och anmälan: www.humagic.se/butik.

Butiksdialogen utgår från en kartläggning om hur medarbetarna relaterar till varumärket, butiksprofilen, kultur, kommunikation, ledarskapet, sin och andras prestation. Detta dig en klar och tydlig bild om var och inom vilka områden du snabbt ska fokusera för att lyfta medarbetarnas prestation för att öka resultatet.

”Rätt analys är en förutsättning för snabba och precisa insatser. Insatser som snabbt kan väcka slumrande kompetens och gör den till uppvisad. Något som behövs i tuffa tider.” fortsätter Stefan.

Är du intresserad av att höra mer kring processen och analysen når du Stefan på: 070-738 11 22. Du kan också maila honom på stefan.melin@humagic.se

Humagic utvecklar framtidens lönsamma, starka och attraktiva företag och organisationer, där människan utgör skillnaden!

För att skapa resultat, samverkar vi med våra kunder och utgår alltid från aktuell situation och aktuella behov. Vi sätter en gemensam och tydlig målbild av den önskade framtida situationen som ger vägledning kring vad varje unik kundutvecklingsprocess ska innehålla.