Universal Music Sweden

Hurula åker på höstturné och hintar om nytt material

Pressmeddelande   •   Sep 17, 2014 09:00 CEST

Med debutalbumet Vi är människorna våra föräldrar varnade oss för levererade Hurula ett av årets mest hyllade album och efter att ha erövrat festivalscenerna under sommaren är det dags för Hurulas mest omfattande turné hittills i höst.

I höst ger sig Hurula ut på vägarna för tretton stopp runt om i Skandinavien, inklusive tio över hela Sverige, med det hyllade debutalbumet Vi är människorna våra föräldrar varnade oss för i ryggen.

Hurulas produktivitet scenproduktivitet speglas även i studion. Bara månader efter debutalbumet har han börjat skissa på nytt material. Sagt är vi under hösten kommer att få höra mer av Hurula.

1 okt - Bergen, Garage
2 okt - Oslo, Parkteatret