Husfoto i Sverige AB

Husfoto ger nu franska inredningsarkitekter möjligheten att inreda svenska hem

Pressmeddelande   •   Apr 04, 2019 16:57 CEST

Husfoto i Sverige AB och Hubstairs tecknar ett exklusivt distributionsavtal för leverans av Fotostyling till den svenska marknaden.

"Vi är väldigt stolta över att äntligen ha fått till detta avtal med Hubstairs" säger Fredrik Lindström vd på Husfoto i Sverige AB.

Hubstairs är Frankrikes ledande leverantör av 3D visualisering för heminredning, möbler och fastigheter med kunder över hela världen.

Fredrik fortsätter

"Vi har jobbat hårt med att få de sista bitarna på plats för att skapa en tjänst som fungerar på den skandinaviska marknaden och vi visar återigen att vi behåller vår position som en marknadsledande leverantör av innovativa produkter och tjänster till fastighetsbranshen."

Husfoto, som är en av dem ledande fototjänsteleverantörerna på den Svenska marknaden, kompletterar nu sitt tjänsteutbud med fotostyling tillsammans med Hubstairs. Ett helt nytt digitalt sätt att styla bostäder och kommersiella lokaler.

"Det är ingen slump att vi har valt Husfoto som vår långsiktiga samarbetspartner för Skandinavien. Vi har en gemensam syn på företagskultur samt ett tydligt fokus på partnerskap, utveckling och produkter som ger mervärde och framförallt kundnytta till den Svenska marknaden" säger Jacob Witt på Hubstairs.

Fredrik Lindström
Vd Husfoto