Husmorsgymnastik

Husmorsgymnastik i Prästliden, Skrea i Falkenberg

Pressmeddelande   •   Jun 24, 2019 09:07 CEST

Under juli månad blir det husmorsgymnastik för alla intresserade utomhus på gräsmattan vid hembygdsgården, Prästaliden, Skrea i Falkenberg.

Sommaren 2019 är en uppstartsfas och därför erbjuder jag träningen gratis!!!

Vi kör tisdagar 19-20 och torsdagar 9-10 Valfri träningsklädsel.

Hör av er om ni behöver lekpassning för barnen eller har andra frågor!

Varmt välkomna!

Teresia 0708704714 eller teresia.vigil.lundahl@gmail.com

Se även Facebook och instagram för uppdateringar

Teresia Vigil Lundahl arbetar sedan 25 år som danslärare främst med ungdomar och har sin fasta punkt på Fryshusets gymnasium, Stockholm. Hon är även en ”dansa för hälsa” instruktör och studerar sedan två år till en master i samtida didaktik med inriktning mot koreografi på SKH, Stockholms konstnärliga högskola.

”Jag tränar regelbundet sedan tre år och är influerad av dans, yoga, gymnastik, styrketräning och sjukgymnastiska övningar i mitt träningsprogram. Tack vare detta har jag lyckats bygga upp min kropp och energi efter ha fött fyra barn och diverse skador i fötter och höfter. Då jag redan tränar erbjuder jag er att träna tillsammans med mig under en månad. Det svenska folkhemmet och den moderna dansen samt gymnastikens framväxt intresserar mig och jag tänkte även låta de strömningarna influera denna unika träningsform”

Ett företag för hälsa och välbefinnande i nya kontexter.