J. Rinta-Jouppi Oy

Huuda auto eurolla

Pressmeddelande   •   Jul 23, 2009 13:53 CEST

Rinta-Joupin internetsivujen autohuutokaupassa tehdään edullisia kulkupelikauppoja. Sopiva auto löytyy nettipalvelusta, ja huudettavaan nelipyöräiseen voi tutustu Rinta-Joupin liikkeissä. Autohuutokaupan ostotarjoukset tehdään verkossa ympäri vuorokauden toimivan huutokauppapalvelun kautta.

Rinta-Jouppi myy vaihtoautot ja uudet kulkupelit. Käytetyn auton hankinta on nyt entistä helpompaa Rinta-Joupin autohuutokaupan avulla. Huudettavien autojen listaan voi tutustua huutokauppapalvelussa verkossa, ja palvelun kautta tehdään huutotarjoukset valituista autoista. Huutokauppapalveluun kuuluu korotusautomaatti, ja lisäksi huudettavalle autolle voi asettaa sopivan hintarajan. Jos annettu tarjous ylitetään tai huuto on tarjouskilpailun voittaja, palvelu ilmoittaa siitä tekstiviestillä. Autohuutokauppaan voi tutustua osoitteessa www.rinta-jouppi.fi.

Rinta-Jouppi

Jarmo Rinta-Jouppi perusti J. Rinta-Jouppi Oy:n vuonna 1987 isänsä ja isoisänsä jalanjäljissä. Autokauppaa Rinta-Jouppien perheyritys on tehnyt jo vuodesta 1952. Rinta-Joupilla on seitsemän toimipistettä eri puolilla Suomea, ja yrityksen edustuksessa ovat Opel, Chevrolet, Ford, Saab ja Porsche sekä Adria-matkailuautot. Myös vaihtoautot löytävät Rinta-Joupilta uudet omistajansa - vuosittain Rinta-Jouppi myy noin 10 000 vaihtoautoa.

Lisätietoja:

www.rintajouppi.fi