hybris

Hybris samarbetar med 11 av 12 ledande globala tjänsteleverantörer som identifierats i färsk analysrapport

Pressmeddelande   •   Mar 16, 2012 09:26 CET

hybris, en ledande global leverantör av programvara för handelslösningar och kommunikation över flera kanaler, meddelar att företaget samarbetar med 11 av de 12 ledande tjänsteleverantörer inom handel, CSP (commerce service providers) som listas i analysföretaget Forrester Researchs senaste så kallade Wave-rapport.

Rapporten “The Forrester Wave™: Global Commerce Service Providers, Q1 2012”, som släpptes den 24 februari i år, beskriver trender inom e-handel och flerkanalshandel och hur en e-handelssatsning ofta påverkar hela verksamheter och kundupplevelser över alla kanaler. För att inte förlora sig i komplexa tekniska integrationer bör företag inom e-handel och underliggande teknik samarbeta med tjänsteleverantörer inom handel som kan hantera ett brett utbud av funktioner.

En kopia av rapporten kan laddas ner här: www.hybris.com/forrester-wave-2012-service-providers

-       Syftet med rapporten var att utvärdera dessa tjänsteleverantörer och utifrån kategorier som e-handel, kanalstrategi och tekniskt ledarskap välja vilka ut de bästa. Vi ser rapporten som ett bevis på att hybris samarbetar med partners som alltid kan säkerställa att våra kunder får bäst resultat av sin flerkanalslösning, kommenterar Frank Schoutissen, Vice President Channel, hybris.

Om hybris
hybris är en ledande leverantör av nästa generations programvara för snabb och flexibel handel över flera kanaler. Den baseras på en enda plattform, inklusive drifttjänster. Utifrån behovet av enhetlighet, koordinering och personanpassning av information över samtliga kanaler och alla faser i kundlivscykeln, har hybris utvecklat en integrerad och snabbrörlig lösning som gör det möjligt för företag att sälja över alla kanaler – on- och offline – på ett enhetligt och effektivt sätt.

hybris har 14 kontor i elva länder och över 380 kunder över hela världen. Kunderna består av globala varumärken inom både detaljhandels- och tillverkningsindustrin som Bobcat, Clarks, Coca Cola Beverages, Conrad, Grundfos, Hornbach, Iomega, Kaiser+Kraft, Levi´s, Lufthansa, Migros, Nespresso, Nikon, P&G, Rexel, Timberland och Toys´R´Us, Läs mer på www.hybris.com

För ytterligare information kontakta:
Christer Alkesten
hybris