Hydropulsor AB

HYDROPULSOR LISTAS PÅ MANGOLDLISTAN

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2010 09:35 CET

Den 23 november 2010 inleds handel med Hydropulsors aktie på Mangoldlistan.

Hydropulsor har även utsett Mangold Fondkommission AB som likviditetsgarant i bolagets aktie. Uppdraget består i likviditetsfrämjande åtgärder, det vill säga minska prisskillnaden mellan köp och säljkurs, för att understödja och garantera likviditeten i bolagets aktie och med syfte att skapa en mer rättvisande värdering. Hydropulsors aktie kommer att handlas på Mangoldlistan enligt nedan.

Listningsnamn: Hydropulsor
Kortnamn: HYPU-B
ISIN-nummer: SE0000514234
Handelspost: 10.000 aktier

Handel på Mangoldlistan
Investerare som önskar att handla i aktierna på Mangoldlistan ombeds att kontakta sin bank eller sitt värdepappersinstitut som i sin tur kontaktar Mangold Fondkommission AB:s handlarbord. Mer information om Mangoldlistan finns på Mangold Fondkommission AB:s hemsida www.mangold.se samt beQuoteds hemsida www.beQuoted.com under fliken inofficiella aktier.

Stockholm den 21 november 2010

Hydropulsor AB (publ)

Följande dokument kan hämtas från beQuoted
Hydropulsor Pressrelease 2010-11-22.pdf

Om Hydropulsor
Hydropulsor utvecklar, producerar och marknadsför maskinsystem för höghastighetskompaktering (HVC och HVR) av pulver och adiabatisk kapning av metalliska material (HVCU).

Verksamheten baseras på egen patenterad höghastighetshydraulik och sker i vissa fall i nära samverkan med etablerade maskintillverkare.

Hydropulsor-EPM är verksamt i Nanjing, Kina. Bolaget representerar Hydropulsors produkter på den kinesiska marknaden. I bolaget bedrivs även verksamhet inom utveckling och montering av produkterna.

Om du vill öppna texten i din webbläsare klicka här