Hype Digital AB

Hype Digital rekryterar ny Chief Financial Officer

Pressmeddelande   •   Okt 02, 2019 09:00 CEST

Efter 18 års erfarenhet inom bank och finans, så är det dags att ta klivet vidare och in i framtiden.

Men först och främst vill jag tacka alla kollegor och samarbetspartners jag träffat via WS Finance Global, det har varit en fantastisk resa vi gjort tillsammans!

Nästa äventyr börjar redan nu, och det genom att jag går in i Hype Digital AB som Chief Financial officer.Hype Digital erbjuder främst Digital Micro Ads, via tjänsten Hype Ads, en plattform inom Ad-tech, som sannerligen kommer bli en del av den nya digitala media landskapet i Norden och Europa.

Jag ser fram emot stora utmaningar vi har framför oss men också en fantastisk expansion som sker på bolaget.

Med spänning, glädje och entusiasm går jag in i Hype Digital som Partner och Chief Financial Officer.

Har ni frågor om vad Hype Digital är och vad vi gör, så tveka inte att höra av er.

Nu kör vi full fart framåt!

Hype Digital erbjuder tjänsten Hype Ads, Hype Ads är en helt automatiserad tjänst inom digital marknadsföring. Med Hype Ads kan våra kunder inom loppet av 10 minuter skapa och lansera en digital annonskampanj över alla sök och sociala kanaler på en och samma gång. Det bästa med vår tjänst är att vi har inga bindingstider och att priserna börjar på 1000:-