Sollutions

Hyr en webbredaktör

Pressmeddelande   •   Maj 10, 2014 23:32 CEST

Webbredaktörerna.nu hjälper företag, organisationer och kommuner att kommunicera i sociala medier samt ta hand om deras olika digitala kanaler som t.ex. en facebooksida eller ett twitter konto. Det betyder att vi arbetar med att ta fram strategier till att operativt starta upp konton och utbilda personal i att hantera och vidareutveckla deras digitala kanaler.

Webbredaktörerna tar hand om din webb
Ibland behöver ditt företags hemsida få lite kärlek. Visst vore det skönt att någon tog hand om hemsidan och era kanaler i sociala medier. Webbredaktöerna.nu fixar dettta! Med att ge dina sociala media-kanaler en plats på din webb och dels för att se till att sidorna i sig är uppdaterade och leder till att ni får fler kunder. Hyr en webbredaktör av webbredaktöerna.nu Idag arbetar vi främst i Drupal, WordPress och Episerver.

Hyr en webbredaktör

Genom att hyra in en webbredaktör ser du till att er hemsida är uppdaterad och aktuell med korrekt information! Det skapar ett större förtroende hos kunder och leder till fler affärer.

Webbredaktörerna.nu finns i Stockholm och hjälper företag och organisationer att hålla sin hemsida uppdaterad med korrekt information. Hyr en webbredaktör av webbredaktörerna. Eller anlita dem för att ta hand om er Google-annonsering.