Hyresjakten.se

Hyresjakten.se utmanar alla hyressidor på nätet !

Pressmeddelande   •   Jul 10, 2009 19:18 CEST

Nu utmanar vi alla hyressidor på nätet.

• Vi erbjuder alla att annonsera gratis (Privatpersoner och företag)
  • Sveriges billigaste Sms bevakning.
  • Upp till 5 (Plus annons 10) bilder i annonsen.
  • E-post(Plus annons Sms-svar)i annonsen.
  • Alla kan se och läsa annonserna utan medlemskap!
  • Här kan du hyra ut allt!
  • Här finns även bytes och säljes annonser!

Sveriges hyresportal - Hyresjakten.se.

När det blir dåliga tider ökar kreativiteten i samhället. Här på uthyrningssiten Hyresjakten.se kan du lägga in din annons för att hyra ut allt från bostäder till tjänster och mycket annat. Men du kan även byta och sälja objekt.

I och med att trender passerar snabbare och snabbare hyr vi mer och mer saker, De flesta marknadsbedömare är ense om att hyrtrenden, i olika former, är här för att stanna.

- Nästan alla har någonting att erbjuda andra, en talang, kunskap eller bara tid över. Att hyra ut sina tjänster är för många ett utmärkt sätt att tjäna lite extra pengar vid sidan om studierna eller jobbet. Fler och fler inser detta, särskilt nu i tider av lågkonjunktur. Dessutom går det ofta att kombinera med sin hobby.

På Hyresjakten.se har folk börjat lägga upp annonser som te x Bostäder, lägenheter, stugor, hotellrum, flyttfirmor, bilar, skotrar, kläder, handukar, maskiner, takboxar, catering, båtar, akvarieuthyrning, underhållare, hantverkare, tjänster och mycket annat.

Behöver du lite hjälp hemma så finns det folk som kan erbjuda tjänster som: trädgårdshjälp, matlagning, trädfällning,barn och hundvakt.

Din annons skickas även ut på SMS och e-post till kunder som har sin effektiva bevakning här på Hyresjakten.se.

Vi tror att denna sida har ett stort värde för många!
Vad tror ni?

Hyresjakten.se