Kodmyran AB

I dag lanserar vi på Kodmyran, Shop4sale Bas, Grund och Premium e-handelssystem

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2010 16:51 CEST

Nu är det äntligen dags!

I dag lanserar vi på Kodmyran, Shop4sale Bas, Grund och Premium. Tre olika versioner av vårt  moderna, lättarbetade e-handelssystem. Allt för att det ska finnas ett system för de flesta e-handlares behov.

Något vi är ensamma som e-handelsleverantörer att erbjuda är ett komplett inbyggt lagersystem. Det är t.o.m förberett för streckkodsläsare, och har funktioner för beställning och inleveranser. Det är något vi behållit i alla tre versionerna för att även mindre e-handlare ska få en väl fungerande order, lager och logistikhantering.

Vi vet hur viktigt det är inom e-handeln att detta fungerar och att administrationgränssnittet är byggt på ett sätt som sparar tid och därför prioriterar vi inte bort något så grundläggande även för de alldra minsta.

Vi har naturligtvis också fortfarande i alla tre versionerna vår snabbkassa som inte kräver inloggning, och våra sökmotorvänliga funktioner för att våra kunder enkelt ska hittas via google.

Permium versionen är tänkt för större kunder som har högre krav på sin lösning och vill ha fler möjligheter, och mer automatisk funktionalitet. Där hittar du möjlighet att ha obegränsat antal multishoppar med samma lager och admin i bakgrunden, obegränsade antal lager, behörighetsstyrning, orderkoppling till Unifaun, brevetikettutskrifter via dymo, möjlighet att ha olika utseende för olika produkter m.m. Du har också möjlighet att välja att drifta din butik själv hos valfritt webhotell, att lägga den på egen server hos oss och att ha en egen testbutik för utvecklingsjobb.

Läs gärna mer om Shop4sale på vår webb

Sundsvallsföretaget Kodmyran AB hyr ut e-handelslösningen Shop4sale och kosultar inom e-handel. För mer information gällande Shop4sale eller Kodmyran AB kontakta pressansvarig Katrin Lundgren 060557676