Marknadsbolaget

I kväll avgörs vem som vinner Danske Banks Rookiepris 2011 - på Innovationsgalan under Vecka 45 #v45

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 16:45 CET

Vilket är regionens mest lovande företag?- tre företag tävlar om Danske Banks Rookiepris 2011. Blir det NComVA, ChargeStorm eller Qlean Scandinavia?

Danske Banks Rookiepris delas varje år ut till Fjärde Storstadsregionens mest innovativa och lovande tillväxtföretag. Priset delas ut under Innovationsgalan den 10 november, som är en del av Vecka 45 – regionens satsning på innovation och entreprenörskap.

Tid: I kväll torsdag 10 november, cirka kl. 22.15
Plats: Ottargatan 10, Linköping (Klicka här för karta).

Fjärde Storstadsregionen utgörs av tillväxtmotorerna Linköping och Norrköping samt ett stort antal attraktiva omkringliggande orter av olika storlek och karaktär. Vi är nära en halv miljon människor som bor i regionen med det bästa läget i Sverige. Med attraktiva jobb, boendemiljöer med närhet till land och hav, affärsidéer och forskning i världsklass konkurrerar vi framgångsrikt om etableringar, investeringar och kompetens.