Pite Havsbad Group

I´m Orange

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2014 12:49 CEST

Pite Havsbad är stolt värd till I’m Orange - 1 november 2014. Snart är det dags för den hetaste Halloweenfesten 2014.  2000 personer, 7 barer och grym underhållning. Spelar under kvällen gör: Linda Pira, Stor & The Salazar Brothers. John De Son, Håll käften och dansa.

Come join the hoopla!

Läs mer på: http://imorange.se/

Biljetter bokas via Ticnet: http://www.ticnet.se/event/i%C2m-orange-biljetter/344157

Alla vägar bär till Pite Havsbad

Chartrade gratisbussar går från centrala Piteå till Pite havsbad i anslutning till arrangemanget. Det avgår även chartrade bussar från Luleå, Boden, Skellefteå och Älvsbyn till en mindre kostnad.

PHG - Pite Havsbad Group - är en expansiv hotellkoncern med fokus på möten och turism i norra Sverige. Spännvidden är en av de största styrkorna eftersom PHG erbjuder allt från vildmarkshotell till toppmoderna stads- och designhotell för möten, events och avkoppling i Norr- och Västerbotten. Koncernen äger och driver totalt tio hotell, vissa under egna varumärken, andra i samarbete med hotellkedjor som Nordic Choice Hotels och Best Western. Besök phg.se för mer information.