iBuyWeSell social classifieds marketplace

iBuyWeSell tillgänglig hos mobiloperatören 3

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2011 10:10 CET

iBuyWeSell, Sveriges nya köp- och säljtjänst, har inlett ett samarbete med mobiloperatören 3. iBuyWeSells mobilapplikationer finns nu tillgänglig via 3:s app-market.

Prisbelönta iBuyWeSell är en ny köp- och säljtjänst för privatpersoner och företag som finns tillgänglig via www.ibuywesell.com , via mobilapplikationer samt på Facebook.

- Vi har haft vår demotjänst igång ett tag nu och det har fungerat riktigt bra. Nu jobbar vi hårt för att hitta partners och det känns väldigt glädjande att vi nu har inlett ett samarbete med 3, säger Bob ilievski, grundare och VD för iBuyWeSell.

iBuyWeSell lanserades i en beta-version i början på juni 2010 och responsen har varit mycket positiv. Via iBuyWeSell:s plattform kan användarna med några få knapptryck på mobilen eller på www.ibuywesell.com söka efter objekt eller ladda upp egna annonser som direkt når svenska konsumenter via webben, mobilen och sociala media som t.ex. Facebook.

iBuyWeSell:s mobila applikationer finns för Apple, Android, Samsung Bada och Java telefoner och kan kostnadsfritt laddas hem här: www.ibuywesell.com/mobile_downloads/

- Vår ambition är att göra det så enkelt som möjligt för våra användare att sälja sina gamla prylar som kanske bara ligger och samlar damm där hemma. Sälj istället för att kasta, det tjänar både du och vår miljö på, säger Bob Ilievski.

Samtliga användare publicerar sina annonser kostnadsfritt.  Just nu deltar alla som registrerar ett konto på iBuyWeSell i en tävling med priser som en weekendresa för två och varje månad finns chansen att vinna en Ipod touch.

För mer information, vänligen kontakta:
Bob Ilievski, CEO
Tel: +46851970318
E-Mail: bob@ibuywesell.com
www.ibuywesell.com

iBuyWeSell är en ny digital marknadsplats. Genom annonser i mobilen, ibuywesell.se och sociala media som Facebook maximeras möjligheten att hitta köpare. Annonsering är gratis för både privatpersoner och företag. Läs mer på www.ibuywesell.se