iCentrex AB

iCentrex fortsätter expandera. Rekryterar nyckelpersoner från branschen

Pressmeddelande   •   Dec 02, 2015 12:28 CET

Prisvinnande företagsoperatören iCentrex har stor kundtillströmning och nyanställer för att möta efterfrågan. Bland nyanställningarna märks bl a Glenn Bergvall som rekryterats från DGC där han varit chef för telefoniområdet. Glenn har ett gediget förflutet inom växel- och operatörsledet. Han kom från Telenova och följde med då DGC 2009 förvärvade Telenova och har sedan dess byggt upp telefoniverksamheten hos dem. –Vi är fantastiskt glada att kunna förstärka vårt framgångsrika team med ytterligare nyckelspelare, säger Björn Palm, vd för iCentrex. Glenn kommer att ansvara för iCentrex KundCenter som innefattar drift, teknisk support, användarutbildning och projektledning.

Glenn Bergvall: -Jag känner stor glädje och entusiasm över att få arbeta med oerhört kompetenta och dedikerade kollegor. Mitt mål är att vi ska ge våra nuvarande och blivande kunder ännu bättre service än vad vi levererar idag. Detta gäller allt från leveranser och support till fakturering och samverkan!

Förutom ny chef för KundCenter har iCentrex även i dagarna nyanställt ytterligare kompetent personal inom försäljning, ekonomi och kundsupport.

Om iCentrex - Sverige Prisvinnande Företagsoperatör

iCentrex erbjuder molnbaserade telefonitjänster till företag och organisationer.

Vårt erbjudande inkluderar alla former av "Unified Communication" med växeltjänst, meddelandetjänst, samtalstrafik för både fast och mobil telefoni, konferenser och webbaserad administration. iCentrex kan erbjuda sina kunder enhetlig och användarvänlig företagstelefoni i 60 länder.

iCentrex har eget kundcenter, utveckling och tjänster för företags-kunder som ställer höga krav på driftsäkerhet och användarenkelhet. iCentrex lösning för företagstelefoni utsågs nyligen till Bäst-i-Test av branschtidskriften TelekomIdag.