Aggressive Development AB

Icing - crossing lines börjar säljas digitalt på webben, i iPhone, iPad och Android

Pressmeddelande   •   Jan 13, 2014 11:38 CET

Inside-the-box Productions och Aggressive Development AB skriver avtal om digital publicering, försäljning och distribution av tidskrifter och magasin. Genom tidningsaffären Qiozk finns Icing - crossing lines till försäljning i iPhone och iPad samt på webben för nedladdning till Mac, Windows och Android.

Icing är Sveriges hockeymagasin. Här läser du djupa och unika berättelser om ishockey, på såväl toppnivå som breddnivå. Icing – crossing lines.”

"Vi är mycket glada att Icing - crossing lines vill vara med i Qiozk-familjen" säger Olof Thorén, en av Aggressive Developments grundare.

Om Qiozk

Qiozk är en digital tidningsaffär för tidskrifter och magasin. Appen Qiozk finns till iPod, iPhone och iPad. Ladda ner appen från http://www.qiozk.com/paper/icing---crossing-lines

Tidningsförlag kan enkelt gå med i Qiozk och erbjuda tidningar till digital försäljning i iPhone och iPad samt på webben för nedladdning till Mac, Windows och Android. På bara några dagar kan förlagets titlar och arkiv finnas till försäljning. Anmäl intresse på http://www.qiozk.com/publisher/

Aggressive Development utvecklar mobila applikation på den svenska och internationella marknaden. Vi gör både egna små mästerverk och hjälper andra att förverkliga sina appidéer. Vårt mest sålda program Tagut som hittar närmaste bankomat i hela Sverige har sålts till över 10 000 iPhone-användare. Aggressive Development grundades i februari 2009 av Olof Thorén och Klas Petersson.