Universal Music Sweden

Icona Pop släpper ny singel – exklusivt för Sverige!

Pressmeddelande   •   Jun 23, 2014 10:02 CEST

Icona Pop släpper idag sin nya singel Get Lost. Duon som de senaste två åren haft USA som sin bas och samtidigt turnerat världen runt vänder nu blicken mot Sverige när de släpper sin nya singel Get Lost – exklusivt i Sverige.

Icona Pop har under våren agerat förband åt bland annat världsstjärnor som Katy Perry och Miley Cyrus men har under idogt turnerande hunnit med att spela in den nya singeln Get Lost. Låten är skriven av Aino Jawo, Caroline Hjelt, Grizzly och Anjulie Persaud.

Just nu befinner sig Icona Pop på en tolvdagarsresa runt jorden, en intensiv turné som startar i New York och slutar i San Juan, Puerto Rico. Turnén dokumenteras i bloggform på Aftonbladet.se

Lyssna på Get Lost på Spotify

Get Lost Tour: