Inspira AB

Idag öppnar MOOD Stockholm!

Pressmeddelande   •   Mar 23, 2012 10:28 CET

Och Inspira Bevakning är på plats för att utföra bevakningsuppdraget åt AMF-fastigheter.

Inspira Bevakning har varit på plats under byggnationerna av MOOD Stockholm sedan i somras och våra väktare har haft en aktiv dialog kring säkerheten under tiden. Allt för att kunna erbjuda den bästa säkerheten och servicen till alla besökare och anställda i MOOD Stockholm.

– Det är ett väldigt roligt uppdrag som vi är stolta över, eftersom det är som en stadsdel under tak med 60-talet spännande butiker och restauranger, konstaterar Patrik Strandberg.

– Vi räknar med stor genomströmning av besökare och med många turister eftersom läget är så centralt. Utifrån vårt perspektiv kommer det uttalat att handla mer om service och värdskap än om den traditionella bilden av vakter som patrullerar runt.

Läs mer om MOOD Stockholm på www.moodstockholm.se

Om Inspira: Med konceptet Rent och Tryggt® erbjuder vi samordnade eller separata servicetjänster inom städning, bevakning, arbetsplats- och fastighetsservice. Vi arbetar i huvudsak i tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter ca 225 miljoner kronor och sysselsätter 700 medarbetare.