PTO

Idag söndag 2013-12-08 PT Online i 8 veckor endast 499kr.

Pressmeddelande   •   Dec 07, 2013 23:30 CET

Idag söndag 2013-12-08 erbjuder Private Training Online PT Online i 8 veckor för endast 499kr. Detta är garanterat marknadens mest prisvärda erbjudande och är en varm rekommendation för alla de som vill komma igång med träningen och kosten. Du kan välja själv om du vill köpa tjänsten till dig själv eller till en vän i julklapp. Du bestämmer själv ditt startdatum så du kan då välja att exempelvis börja efter jul om så önskas.

Private Training Online är ledande på marknaden inom just personlig träning online och har hundratals nöjda klienter uppdelade i olika grupper. Alltifrån tävlande athleter i PT Elite till glada fritidsmotionärer.

Denna unika julkampanj som Private Training Online har dragit ut denna söndagen är ett generöst erbjudande som verkligen bevisar Private Training Onlines intresse för att hjälpa människor och få fler att komma igång med träningen.

Private Training Onlines tjänster för personlig träning på internet är marknadens mest heltäckande och prisvärda PT Online tjänster. Låt dock inte det låga priset att få dig att tro att det har tummats på kvalitén. Du får personliga och unikt sammansatta upplägg för kost, träning, kosttillskott och allt anpassat efter dig och din vardag. Du kommer efter din kontakt med Private Training Online att tycka att det är enkelt att följa en nyttig och bra kost.

Pröva redan idag!

Länk till kampanjen; http://www.privatetraining-online.com/2013/12/08/8-veckor-pt-online-499kr.-ord;-1189kr-19393932