vendemore

IDG väljer Vendemore för ip-styrning av banners

Pressmeddelande   •   Dec 18, 2009 10:51 CET

Vendemore är utvald som exklusiv leverantör av ip-styrda banners hos IDG Sverige. Nu kan du alltså beställa ip-styrda AIMbanners(tm) från din säljkontakt på IDG. Några citat ur IDG:s pressrelease:

“IDG öppnar upp för en ny spännande annonsmöjlighet online med införandet av detaljerad IP-styrning av annonser. Med hjälp av den nya IP-styrningen kan våra kunder välja att styra annonser mot vissa företagsstorlekar, mot utvalda branscher eller till och med ner på enskild företagsnivå. Tack vare detta kan vi erbjuda paket som “nå företag med mellan 20-50 anställda”, eller “köra en kampanj med ett budskap som mot finansbranschen, och ett annat annonsbudskap som visas för tillverkningsindustrin”.

[...]

- “Den här gör att våra kunder kan bli anpassa sitt budskap betydligt bättre och beroende på vart ifrån besökaren kommer kan våra annonsörer nu bli än mer träffsäkra i sin marknadsföring. Vi vill alltid kunna erbjuda våra kunder de mest effektiva lösningar och vill alltid ligga i framkant gällande ny teknik” säger Fredrik Bernsel, affärsområdeschef för IDG Enterprise.

För att diskutera vad du kan uppnå med ip-styrda AIMbanners(tm) på IDG kontakta: Fredrik Bernsel på 08-453 60 00 eller mejlar honom på fredrik.bernsel@idg.se. Givetvis kan du även ringa din egen säljkontakt på IDG.

Till IDG:s pressrelease:

IP-styrning av annonsvisningar - IDG Media.

Vendemore erbjuder smarta verktyg för att lyckas med din B2B marknadsföring. Leadsgenerering, social marknadsföring, bannerlösningar, B2B-strategier. Dagligen nås 1000-tals B2B-beslutsfattare med hjälp av Vendemores mätbara lösningar.