Babyshop.com

IKKS bjuder på barnkläder med stil!

Pressmeddelande   •   Sep 14, 2010 13:54 CEST

Barnkläder från franska IKKS har nyss tillkommit i Babyshops sortiment! IKKS gör tuffa och kreativa plagg för både pojkar och flickor upp till 8 år. De har följt trenderna till punkt och pricka vilket gör att många önskar att IKKS barnplagg också fanns i storlekar för mamma och pappa!

Plaggen känns genomtänkta med sina fina detaljer, knappar, mönster och tryck. I sortimentet finns jackor, overaller, tröjor, västar, skjortor, byxor, härliga stickade mössor och halsdukar, fuskpäls med passande tossor, joggingdress, stickat och klänningar. Med andra ord det mesta för ett barn i lekande ålder!

Om IKKS
IKKS är ett internationellt varumärke från Frankrike med en lång historia och tradition. Kreativitet kännetecknar IKKS barnkläder och det är starka kollektioner med tuffa och unika plagg du hittar från detta Franska varumärke.

Om Babyshop

Babyshop.se är en av Sveriges ledande butiker för barnkläder, barnvagnar, leksaker och skötväskor. Hos Babyshop.se finns varumärken som Molo, Nova Star och Skip Hop. Idag har familjeföretaget kunder i över 20 länder och har snabbt blivit en stark aktör när det kommer till designade barnkläder.