LBI International AB

Inbjudan till analytiker- och presskonferens - LBi går ihop med Obtineo

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2010 09:17 CET

LBi går ihop med Obtineo och skapar Europas största marknadsförings- och teknikbyrå

Datum: 25 februari 2010
Tid: 12.00 (CET)

LBi International AB ("LBi"), den internationella digitala byrån vill bjuda in dig till ett kombinerat konferenssamtal för analytiker och press idag torsdagen den 25 februari 2010, kl 12.00 (CET).

Under konferensamtalet kommer Fred Mulder (styrelseordförande), Luke Taylor (vd) och Huub Wezenberg (CFO) att presentera fusionen med Obtineo som tillkännagavs imorse 07.30 CET. Presentation och webcast nås via denna länk. Presentationen kommer att följas av en kort frågestund. Detta samtal riktas mot analytiker och press.

Telefonnummer:

Kod:

Vänligen konfirmera om du kommer att delta I konferenssamtalet via lank nedan:

Ja, jag vill delta i pressamtal med LBi

Nej, jag kommer inte att delta i pressamtal med LBi

Om LBi:
LBi är en internationell digital byrå för marknadsförings- och tekniska lösningar och förenar förståelse, kreativitet och expertis för att lösa affärsproblem. LBi är Europas största byrå för kompletta lösningar och tillhandahåller alla digitala kompetenser, inklusive digital strategi, innehåll, servicedesign, media, CRM, tekniska lösningar, hosting och support. LBi har ca 1 500 anställda vilka i huvudsak återfinns på större europeiska, amerikanska och asiatiska marknadsplatser som Amsterdam, Atlanta, Berlin, Bryssel, London, Milano, Mumbai, New York, Paris och Stockholm. LBi är noterat på Nasdaq OMX Nordic i Stockholm och på NYSE Euronext i Amsterdam.

www.lbi.com