Boss Media AB

Inbjudan till kombinerad press- och analytikerträff och telefonkonferens

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2004 11:51 CEST

Boss Media har härmed nöjet att inbjuda till kombinerad press- och analytikerträff och telefonkonferens på Nordic Sea Hotel, konferenslokal Varvet, fredagen den 29 oktober, kl. 10.00. Boss Medias VD Peter Bertilsson och Ekonomichef Markus Holm presenterar delårsrapporten och svarar på frågor. Presentationen hålls på svenska. Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt på www.bossmedia.se cirka en timme innan telefonkonferensen startar.

Delårsrapporten kommer att offentliggöras före börsens öppnande fredagen den 29 oktober och då också finnas tillgänglig på bolagets hemsida www.bossmedia.se.

För att delta i konferensen, vänligen ring 08-505 201 14 senast fem minuter innan konferensen börjar för att underlätta att konferensen startar i rätt tid. Du måste alltid slå riktnumret för att kunna delta i telefonkonferensen.

Vänligen meddela eventuell närvaro till press- och analytikerträffen till mh@bossmedia.se.

En inspelad version av presentationen kommer att finnas tillgänglig under tio dagar efter telefonkonferensen på telefonnummer +44 (0)20 8288 4459, kod 829892.

För mer information, kontakta:
Markus Holm, CFO, Boss Media AB (publ), telefon: 0470-70 30 06 eller 070-953 05 85,
e-post: mh@bossmedia.se

Boss Media AB (publ) är en av världens ledande leverantörer av system för digitalt distribuerad spelunderhållning. Boss Media utvecklar spelsystemlösningar för distributionskanaler såsom persondatorer, interaktiva videoterminaler, mobiltelefoner och digital-TV. Licenstagarna erbjuds ett kundanpassat spelsystem, ett integrerat betalningssystem samt därtill relaterade servicetjänster. Boss Media-aktien är noterad på Stockholmsbörsens O-lista (Attract 40). Mer information om Boss Media finns på http://www.bossmedia.se.