Ängsbacka Kursgård

Inbjudan till Press, Yoga & Danspåsk - Coming Alive! Festival 5-9 april i Värmland.

Pressmeddelande   •   Mar 30, 2012 16:56 CEST

För fjärde året i rad bjuder Ängsbacka in till Yoga & danspåsk med ett unikt festivalprogram. Fira påsken, våren och dig själv med yoga, dans, meditation mm. på värmländska landsbygden tillsammans med ett 20-tal svenska och internationella workshopledare och musiker. Bla kommer Bob Hansson att prata om kärlek och leda Kundalini Writing!

Ängsbacka kursgård ligger vackert på den värmländska landsbygden 3 mil norr om Karlstad. För fjärde året i rad erbjuds ett annorlunda påskfirande med ett brett utbud av yoga, dans, sång och musik, meditation och bodywork på programmet.

Flera internationella och svenska workshopledare kommer att dela med sig av sin inspiration och kunskap. Larouga Glaser är auktoriserad steg 2 Ashtanga yogalärare, utbildad på K. Pattabhi Jois Ashtanga Yoga Institute i Indien. Jacqueline Rowan kommer från England med 20 års erfarenhet av dans och teater. Eugene Hedlund lever i San Diego, Kalifornien och undervisar i både 5 Rytmer och The Shedding Skins Path för personlig transformation. Sveriges egen estradpoet Bob Hansson kommer att prata om kärlek i vanlig ordning och leda Kundalini Writing!

Festivalen vänder sig till både nybörjare och mer erfarna inom yoga och dans. Ta med vänner och familj eller kom som du är. Ängsbacka välkomnar alla som vill fira en annorlunda påsk i rörelse, vila och kreativitet.

För mer information om Workshopledare och Yoga & Danspåsk.

Presskontakt: Maria Åberg

maria@angsbacka.se

Ängsbacka kurs- och festivalcenter drivs av en medlemsförening och är Skandinaviens största mötesplats för mänsklig hållbar utveckling och inspirationskälla för socialt, personligt och globalt välmående. Välkommen hem till Ängsbacka och till dig själv!

Adress
Ängsbacka kursgård