Watzit 2.0 AB

Inbjudan till pressvisning

Pressmeddelande   •   Maj 17, 2018 16:04 CEST

Big Swede BBQ Badass Beef Boost kom på 4:e plats i American Royal BBQ Rub Contest av totalt 196 tävlingsbidrag från hela världen som tävlade.

Nu har du möjlighet att träffa Johan Magnusson från Big Swede BBQ och smaka hans Bad Ass Beff Rubb den 1:a juni från 16.00 till 20.00 på Årets Stora Grillfest som Grillbloggen.nu arrangerar. Johan ser fram emot att svara på pressen frågor och ställer givetvis upp på fotografering under kvällen.

Big Swede BBQ baserad i Scottsdale Arizona har tillsammans med den svenska distributören Staverton just lanserat Big Swede BBQ Badass Beef Boost rubb i Sverige

Johan bor i USA sedan 12 år tillbaka och är en grill och BBQ profil i hela Phoenixområdet. Han håller grillkurser regelbundet och är bbq domare inom KCBS - Kansas City Barbeque Society.

Peter Watz på Grillbloggen besökte Johan hemma hos honom i Scottsdale under påsken och grillade. ”Johans Bad Ass Beff Rubb kryddrubb passar mycket bra till kött men även till lamm, lax och kyckling. Nu när den saluförs i Sverige blir det enklare för de som vill ta sin grillning till en högre nivå.” - Säger Peter Watz på Grillbloggen.nu

Datum: 1 juni

Tid: 16.00

Plats: Blåbärsvägen 22, Lidingö. OSA

För mer information kontakta Peter Watz Grillbloggen.nu på 070-8403191

Grillbloggen.nu inspirerar andra till att bli en bättre grillare.