Stockholm Corporate Finance AB

Inbjudan till Stockholm Corporate Finance Kapitalmarknadsdag 2010

Pressmeddelande   •   Jan 13, 2010 11:32 CET

Stockholm Corporate Finance i samarbete med Financial Hearings har nöjet att bjuda in till ett heldagsarrangemang på Operaterrassen onsdagen den 10 mars 2010.

De noterade bolagen presenterar sin verksamhet och därefter följer en frågestund Det är tillväxtsbolag som förtjänar större uppmärksamhet från kapitalmarknaden och media.

Tidigare kapitalmarknadsdagars som vi har arrangerat under har varit mycket välbesökta med god uppmärksammat i media.

Syftet med dagen är att erbjuda investerare, media och analytiker ett tidseffektivt sätt att träffa dessa intressanta bolag. Det finns möjlighet att arrangera kortare enskilda möten med företagen under dagen.

Vi återkommer med det fullständiga programmet inom kort men reservera dagen, 10 mars, redan nu i din almanacka. En lättare lunch kommer att serveras.

Mer information om Stockholm Corporate Finance finner du på www.stockholmcorp.se

OSA via www.financialhearings.com alternativt via mail till hearings@financialhearings.com

Välkommen!

För mer information kontakta;
Peter Enström, Verkställande Direktör, tel 08-440 56 47. peter.enstrom@stockholmcorp.se

Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn, och erbjuder tjänster inom kvalificerad företagsrådgivning och kapitalanskaffning till företrädesvis marknadsnoterade bolag och dess ägare. Våra investeringskunder är institutioner, kapitalförvaltare samt förmögna privatpersoner. www.stockholmcorp.se