Intentia International AB

Inbjudan till telefonkonferens för Intentias andra kvartalsrapport 2003

Pressmeddelande   •  Jul 22, 2003 09:33 CEST

Intentias kvartalsrapport för andra kvartalet 2003 kommer att offentliggöras onsdag den 23 juli omkring klockan 14.00.

I en efterföljande telefonkonferens kommenterar VD Björn Algkvist och finansdirektör Håkan Gyrulf resultatet.

Telefonkonferensen hålls onsdag den 23 juli klockan 15.00.

För att lyssna på telefonkonferensen, ring +44(0)20 7162 0192. Konferensen kommer att direktsändas och för att vara säker på att bli uppkopplad i tid bör du ringa upp 5-10 minuter innan konferensen börjar.

Telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig för återuppspelning på telefonnummer: +44 (0)20 8288 4459, kod: 342522 och på www.financialhearings.com efter klockan 22.00 den 23 juli.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Thomas Ahlerup, Informationschef
Intentia International AB
Telefon: +46-8-5552 5766 Fax: +46-8-5552 5999
Mobiltelefon: +46-733-27 5766
e-post: thomas.ahlerup@intentia.se

Om Intentia
Intentia är en av världens ledande leverantörer av systemlösningar för den samverkande ekonomin. Vårt mål är att bli den största leverantören genom att ge våra kunder morgondagens lösningar redan i dag. Intentia erbjuder sina kunder en en-leverantörslösning för alla behov inom den samverkande ekonomin för flera industrisektorer. Vi utvecklar, implementerar och underhåller våra egna lösningar för att kunna skapa högsta möjliga kundtillfredsställelse. Intentia Solution består av applikationer som omfattar Customer Relationship Management (CRM), Enterprise Management (ENM), Supply Chain Management (SCM), Business Performance Measurement (BPM), e-business och Value Chain Collaboration (VCC). Intentia har mer än 3 200 anställda och levererar tjänster till över 3 400 kunder inom tillverknings-, underhålls- och distributionsindustrin genom ett globalt nätverk som omfattar drygt 40 länder. Intentia är noterat på Stockholmsbörsen (XSSE) under beteckningen INT B.

Besök Intentias webbplats på www.intentia.com