Intentia International AB

Inbjudan till telefonkonferens för Intentias delårsrapport januari-september 2005

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2005 09:40 CEST

Stockholm, Sverige - Intentia International AB (publ) (XSSE; INT B) meddelar att delårsrapporten januari-september 2005 kommer att offentliggöras onsdag den 26 oktober omkring klockan 08.30.

I en efterföljande telefonkonferens kommenterar VD Bertrand Sciard och finansdirektör Arthur Gitajn resultatet. Telefonkonferensen hålls onsdag den 26 oktober klockan 10.00. För att delta i telefonkonferensen, ring +44 20 7162 0086. Konferensen kommer att direktsändas och för att vara säker på att bli uppkopplad i tid bör du ringa upp 5-10 minuter innan konferensen börjar.

Telefonkonferensen kommer att finnas tillgänglig för återuppspelning efter klockan 11.00 den 26 oktober på telefonnummer: +44 20 7031 4064, kod 678706 samt på www.financialhearings.com.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Micaela Sjökvist

e-post: ir@intentia.se

Om Intentia

Intentia är den enda globala leverantören av affärssystem som till 100 % är fokuserad på att förse företag inom tillverkning, distribution och underhåll med programvara och konsultservice. Våra kunder är verksamma inom vad vi kallar "the make, move and maintain market".

- 100 % av våra resurser är fokuserade på den marknaden
- 100 % av vår mjukvara är designad för den marknaden
- 100 % av vår erfarenhet kommer från den marknaden

Intentia bildades 1984 och har mer än 3 000 installationer hos kund i ett 40-tal länder i hela världen. Våra affärslösningar omfattar för närvarande enterprise management, supplier relationship management, customer relationship management, supply chain management, value chain collaboration, enterprise performance management och workplace management.

Intentia är noterat på Stockholmsbörsen (XSSE) under beteckningen INT B. Besök Intentias webbplats på www.intentia.com

Intentia
The Intelligent Choice