Beijer Electronics AB

Inbjudan till telefonkonferens i samband med Q3-rapport

Pressmeddelande   •   Okt 19, 2005 09:34 CEST

Beijer Electronics-koncernen släpper i morgon, den 20 oktober 2005, sin delårsrapport för 9 månader 2005.
I samband med detta arrangeras en telefonkonferens där VD Göran Sigfridsson presenterar rapporten och svarar på frågor.

Telefonkonferensen startar kl 11.00. Välkommen att deltaga genom att ringa telefonnr 08-672 81 50 och ange lösenordet BELE.

En pdf av presentationsmaterialet kommer att finnas tillgänglig på Beijer Electronics hemsida www.beijer.se under "IR - Presentationer" i god tid innan konferensen börjar.

Malmö 2005-10-19

För mer information kontakta VD och koncernchef Göran Sigfridsson på tel 040-35 86 00 eller
mobiltel 0706-35 86 10.

Beijer Electronics är ett expansivt och framgångsrikt företag inom automation. Vi representerar och samarbetar med flera underleverantörer, bl a Mitsubishi Electric, och våra egenutvecklade operatörsterminaler har blivit en världssuccé. Vi är ett internationellt företag med dotterbolag i Finland, Norge, Taiwan, Tyskland och USA. Beijer Electronics är noterat på Stockholmsbörsens O-lista.