Carnegie

Inbjudan till telekonferens – Carnegies resultat för första kvartalet

Pressmeddelande   •   Apr 19, 2006 16:26 CEST

Carnegies resultat för första kvartalet 2006 offentliggörs i ett pressmeddelande onsdagen den 26 april kl. 14.00. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på www.carnegie.se/ir.

CEO Stig Vilhelmson och CFO Mats-Olof Ljungkvist presenterar rapporten vid en tele-konferens samma dag kl. 16.00. För att delta i telekonferensen, ring +44 20 7154 2638. Presentationen är på engelska. En ljudupptagning från telekonferensen kommer att sändas direkt via Internet http://www.mamato.se/clients/fine/carnegie/060426/ där också PowerPoint-presentationen kommer att finnas tillgänglig. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor per mejl direkt via Internetsändningen. Hela telekonferensen kommer att finnas tillgänglig på Carnegies hemsida en timme efter presentationens slut.

För ytterligare information, kontakta gärna
Birgitta Henriksson (Investor Relations), tel: 08-676 86 39, mejl: birhen@carnegie.se

Carnegie är en oberoende nordisk investmentbank med verksamhet inom Securities, Investment Banking, Asset Management och Private Banking. Carnegie erbjuder finansiella produkter och tjänster till nordiska och internationella kunder från kontor i åtta länder: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Luxemburg, Schweiz, Storbritannien och USA.