Carnegie

Inbjudan till telekonferens - Carnegies resultat för tredje kvartalet 2003

Pressmeddelande   •   Okt 10, 2003 10:46 CEST

Carnegies resultat för tredje kvartalet 2003 offentliggörs i ett pressmeddelande onsdagen den 15 oktober kl. 14.00. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på www.carnegie.se/ir.

CEO Karin Forseke och CFO Mats-Olof Ljungkvist presenterar rapporten vid en tele-konferens samma dag kl. 16.00. För att delta i telekonferensen, ring +44 (0)20 7162 0184. Presentationen är på engelska. En ljudupptagning från telekonferensen kommer att sändas direkt via Internet http://www.genesysrichmedia.com/eventstream/carnegie/031015 där också PowerPoint-presentationen kommer att finnas tillgänglig. För de som inte har möjlighet att lyssna på direktsändningen kommer presentationen att finnas på Carnegies hemsida en timme efter telekonferensens slut.

För ytterligare information, kontakta gärna
Birgitta Henriksson (Investor Relations), tel: 08-676 86 39, mejl: birhen@carnegie.se

Carnegie - den nordiska investmentbanken - verkar inom tre
affärsområden: Securities, Investment Banking och Asset Management & Private Banking. Carnegie erbjuder finansiella produkter och tjänster till nordiska och internationella kunder från kontor i sju länder: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Luxemburg, Storbritannien och USA.

Carnegie - den nordiska investmentbanken - verkar inom tre