Carnegie

Inbjudan till telekonferens – Carnegies resultat för tredje kvartalet

Pressmeddelande   •   Okt 14, 2004 16:46 CEST

Carnegies resultat för tredje kvartalet 2004 offentliggörs i ett pressmeddelande torsdagen den 21 oktober kl. 14.00. Rapporten kommer att finnas tillgänglig på www.carnegie.se/ir.

CEO Karin Forseke och CFO Mats-Olof Ljungkvist presenterar rapporten vid en telekonferens samma dag kl. 16.00. För att delta i telekonferensen, ring +44 (0) 20 7162 0186. Presentationen är på engelska. En ljudupptagning från telekonferensen kommer att sändas direkt via Internet http://www.mamato.se/clients/fine/carnegie/041021/ där också PowerPoint-presentationen kommer att finnas tillgänglig. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor per mejl direkt via Internetsändningen. Hela telekonferensen kommer att finnas tillgänglig på Carnegies hemsida en timme efter presentationens slut.

För ytterligare information, kontakta gärna
Birgitta Henriksson (Investor Relations), tel: 08-676 86 39, mejl: birhen@carnegie.se

Carnegie är en oberoende nordisk investmentbank med verksamhet inom Securities, Investment Banking och Asset Management & Private Banking. Carnegie erbjuder finansiella produkter och tjänster till nordiska och internationella kunder från kontor i åtta länder: Sverige, Danmark, Norge, Finland, Luxemburg, Schweiz, Storbritannien och USA.