KarmaStyle

Indisk Inredning

Pressmeddelande   •   Aug 26, 2012 14:55 CEST

Hos oss hittar du allt inom indisk inredning, prydnader, textiler smycken och massa annat besök oss gärna på www.karmastyle.se dessutom är produkterna rättvishandlade.

Lev det liv som du önskar men försök sprida en god karma samtidigt.... www.karmastyle.se

karmaStyle är ett registrerat företag som startade upp med namnet Differenize 2011, vårt mål var att skapa något annurlunda och därav namnet.
Vi sålde bollywood kläder med en liten bit av vår egna unika stil för att stå ut i mängden, och vi hade även smycken.
Efter att ha sålt via homeparties samt fanpag på Facebook, på kunders begäran bestämde vi oss för att lansera vår egna webshop.

Från första början har vårt företag fokuserat på att se till att allt sköts rätt via varor vi handlar med, såsom inget barnarbete eller miljöovänliga giftiga produkter. Därför har vi valt att jobba väldigt nära just företag som starkt förespråkar fair trading. Det är även därför vi bestämde att byta namnet till KarmaStyle, som för oss menar att lev det liv du vill, men gör det samtidigt som du sprider en god karma.

Obs: alla rättvise handlat produkter har "fairly traded" skriven i produkt information.

KarmaStyle försöker även att delta i välgörenhetsprojekt, särskilt skolprojekt och tar gärnaemot tips på olika projekt, eller om man vill organisera något tillsammans med oss, kontakta oss så kan vi vidare diskutera.

Vi erbjuder även homeparties och arrangerar fester med bollywoodtema.

Blogga om oss och få en suprisegift!

KarmaStyle
Karmastyle@live.se