Indus Sverige AB

Indus ställer ut på Skolforum

Pressmeddelande   •   Sep 21, 2010 07:53 CEST

1-3 november så går Skolforum av stapeln i Stockholm. Mässan är Sveriges största mässa med inriktning mot skola och lärande. Som utställare så har vi ett antal entrébiljetter att dela ut till kunder. Först till kvarn är det som gäller. Du anmäler ditt intresse genom att skicka ett mail till någon av nedanstående säljare i vilket du skriver vem du är, vilket företag eller kommun du jobbar för, vilken av de tre dagarna som passar dig samt hur många biljetter du önskar.

Maila till någon av följande adresser:

Tillhör du östra Svealand eller Norrland så mailar du Benny. benny.billfors@indus.se

Tillhör du någon annan del av Sverige så mailar du Anders. anders.jacobsson@indus.se

För första gången så finns Indus representerat på mässan Skolforum. I monter A34:38 presenterar vi olika förslag på det senaste inom moderna klassrum och förskolor. Där kan du prata med någon av våra duktiga säljare och ta del av vad Indus har att erbjuda inom flexibla skolor. Vi kommer bland annat att presentera våra nya, klimatsmarta skola/förskola. Dessutom så kan vi visa upp våra moderna lösningar i form av så kallade smart boards.

I Indus monter så bjuds du på filmvisning där du kan se hur modulerna tillverkas i våra egna hallar i Stenungsund. Du kan även ta del av information angående statligt stöd som berättigar din kommun till ersättning vid hyra av våra klimatsmarta lokaler. Och du... vi har godis att bjuda på också!

Så skall du besöka Skolforum i höst - besök då också Indus monter!

Vi ses i Stockholm i november!

Indus hyr ut moduler som löser tillfälliga lokalbehov för företag, kommuner och landsting. För att vara säkra på att våra moduler har en stabil konstruktion och håller hög kvalitet, tillverkar och renoverar vi dem själva, i våra egna hallar.

Varje modul från Indus ska hålla länge och vara trivsam att vistas i. Därför är vi noga med att se till våra moduler erbjuder en bra inne- och utemiljö med genomtänkta materialval och hög finish.

Vi har vår egen utvecklingsavdelning, och vi bygger modulerna från grunden i våra egna hallar i Stenungsund. Vi renoverar dem också noggrant mellan hyresperioderna, innan de anpassas för nästa behov. Indus är ett familjeföretag som har hyrt ut moduler sedan 1974. Vi är cirka 70 anställda och finns i Stenungsund, Oslo och Stockholm.