INEXOR AB

INEXOR rekryterar från Nya Zeeland

Pressmeddelande   •   Apr 10, 2009 10:32 CEST

Den digitala byrån bakom webbsidor för bland annat Rädda Barnen och Läkare utan gränser växer enligt plan. Nu ökar INEXOR närvaron i Öresundsregion med en kundansvarig på Malmökontoret. "Vi har en uttalad strategi att verka lokalt  i Öresundsregionen och ge EPiServerkunderna en effektiv service" säger Nathalie Skoog, marknadsansvarig på INEXOR.

Magnus Österhult har de senaste åren jobbat med EPiServerutveckling på Intergen i Nya Zeeland och har gått den långa vägen från utveckling till projekthantering. Ett jobb som varit utvecklande på många plan med tuffa utmaningar kring att glädja kunderna i deras EPiServersatsningar. Så när längtan till den skånska slätten blev för stor var erbjudandena många. Att valet blev INEXOR förklaras med orden "det kändes rätt i magen", och det är så det är, känns det rätt i magen blir det ofta rätt i praktiken. INEXOR hälsar Magnus varmt välkommen till rollen som teknisk projektledare med kundrelationer som fokuspunkt på instrumentbrädan.