Infallet

Infallet spelar in på Helsingborg Marathon – gästas av Helsingborgssonen Glenn Borgkvist

Pressmeddelande   •   Sep 10, 2014 16:44 CEST

Det nya internetsända humorprogrammet Infallet har spelat in sina första två program på Emporia i Malmö och på Lund Comedy Festival i Lund, men nu drar sig humorgruppen till sitt basläger Helsingborg för att spela in det tredje programmet. På lördag kl 11:45, mitt under pågående Helsingborg Marathon och Cirkus Scott, bjuder Infallet på show och studioinspelning på Helsingborg Arena och Helsingborgarna är hjärtligt välkomna att sitta som studiopublik – inträdet är fritt. Gäst i detta program är Helsingborgssonen Glenn Borgkvist, även känd som "Brandsta-Glenn". Temat för programmet är inte helt oväntat "Sport och blandat".

Mer information om Infallet på http://press.infallet.se
Program 1 och 2 är nu publicerade på http://www.infallet.se/arkiv

Den skånska humorgruppen Infallet har ett eget humorprogram – på internet. I kombination med liveuppträdanden släpps varje månad ett avsnitt på YouTube, där fakta och fiktion blandas med allt från gäster och reportage till sketcher och musikvideos, också under namnet Infallet. Initiativtagare är Oskar Arleon med Rafflande Kommunikation, Infallets produktionsbolag.