Ladbrokes

INFEKTERAT MILANODERBY

Pressmeddelande   •   Nov 12, 2010 11:45 CET

Räkna med ett fullsatt San Siro på söndag. Två storklubbar från samma stad brukar vara tillräckligt för att generera ett världsklassderby. Men nu råkar det ju vara så att en viss svensk hällt tändvätska på brasan. När Zlatan valde att återvända till Italien från sin ett år långa spanska turné så bestämde han sig för ärkerivalen till hans gamla lag, och nu möts dem alltså. Inter mot Milan.

I söndagens Milanoderby får Zlatan klara sig utan sin nya kelgris Filippo Inzaghi som skadade knät allvarligt i veckan som gick. Zlatan möter sina gamla lagkamrater och prestigen i matchen i matchen mellan Zlatan och hans ersättare i Inter Etóo kommer vara mycket stor.

”Inter är favoriter i matchen men det är nästan jämt skägg. 2,50 är oddset på Inter och 2,87 är oddset på Milan. Jag tycker personligen att lika känns extra intressant och det spelas till 3,20 gånger pengarna. Det ska bli väldigt spännande att se hur Ibras mottagande blir, som en gammal hjälte eller som en svikare?” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef

Aktuella odds Serie A

Fiorentina - Cesena  1,44  4,33  7,00

Juventus - Roma  2,10  3,30  3,50

Lazio - Napoli  2,10  3,30  3,50

Bari - Parma  2,10  3,30  3,50

Bologna - Brescia  2,10  3,30  3,50

Cagliari - Genoa  2,20  3,25  3,30

Palermo - Catania  1,80  3,50  4,50

Sampdoria - Chievo  1,90  3,25  4,33

Udinese - Lecce  1,61  3,60  6,00

Inter - Milan  2,50  3,20  2,87

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com