Ladbrokes

Inga inkast för Safari mot Moldavien

Pressmeddelande   •   Feb 11, 2011 15:16 CET

Erik Hamrén har provat många nya spelare i landslaget på sistone och med anledning av det har det världsledande spelbolaget Ladbrokes idag tagit fram odds inför Sveriges EM-kvalmatch mot Moldavien. Bland annat kan man spela på om Jimmy Durmaz, Rasmus Elm, Alexander Gerndt eller Adam Johansson kommer tas ut i truppen.

Isaksson har länge prenumererat på målvaktsposten i blågult men Ladbrokes tror att det kan vara dags för Johan Wiland att ta platsen mellan stolparna och erbjuder 3,00 gånger pengarna om han står i mål mot Moldavien. Dessutom kan man satsa på vilken vänsterback Sverige kommer starta med. Wendt, Stenman och J. Olsson får stå åt sidan menar Ladbrokes då Safari är favorit, detta trots hemåtnicken mot Ukraina och inkastet mot Holland som båda resulterade i baklängesmål.

”Vi ser Safari som det mest troliga alternativet som vänsterback i startelvan men några inkast tror vi inte han tar efter lågvattenmärket mot Holland. Vi ger dubbla pengarna tillbaka om Behrang kastar något inkast i matchen. Vi tror han får koncentrera sig på att sopa rent på sin kant istället med hjälp av fötter, knä, bröst och huvud. Händer och armar får någon annan ta hand om” säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef.

Högst odds i sammanhanget har för tillfället Jimmy Durmaz för att göra mål, vilket betalar tillbaka 301,00 gånger insatsen. Lägst odds och därmed störst chans är det på att Kim Källström spelar från start till 1,33 gånger pengarna.

För mer information: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/Fotboll/Fotbollsspecialare/LagspecialareFotboll/Fotbollsspecialare/Lagspecialare-s549

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715 Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com