Incorporated Game Solutions Gothenburg AB

Ingen julstress med julklappsgenerator!

Pressmeddelande   •   Nov 28, 2011 21:29 CET

Så här nära in på julen är det bråda dagar för alla vars ansvar är att ordna med julklappsinköpen. Tipsen är lika många som julgranskulorna i familjen Svenssons gran, följden av detta är att många känner sig otroligt stressade inför julklappsinköpen. Lägg då till de vars nära och kära också har födelsedag i december månad, ytterliggare ett moment att stressa upp sig över. Inte konstigt att det finns en sådan utbrett hatkärlek till julen. Tänk vad mycket roligare det hade varit om vi alla kunde associera med de varma känslor som sprider sig i kroppen när det är dags att sätta sig i soffan och titta på kalle anka, ta första prinskorven och öppna de första klapparna!

Det är inte bara i tomteverkstaden det har arbetats flitigt, vi har under den senaste månaden fyllt vår julklappsgenerator med en massa julklappar! Julklappsgeneraotorn är framtagen för att ge dig möjlighet att göra julen minnesvärd genom den perfekta klappen. Varje julklapp har granskats av vår tomtepanel, och utifrån deras omödemen och recensioner har varje klapp fått en unik karaktär. Tomtepanelen har över 50 olika egenskaper att ta hänsyn till vid recensionen av varje klapp så det har var ett tidskrävande med roligt jobb!

Att använda juklappsgeneratorn är enkelt!

- Välj din relation till klappens mottagare!

- Berätta om personens intressen

- Välj de bland de olika egenskaperna en gåva kan ha såsom; Välgörenhet, ätbar(mums), Upplevelse.. Osv.

- Sist men inte minst ställ in storleken på din plånbok!

Julklappasgeneratorn har testats av mer än 5000 personer(förra veckan), har du någons annalkande födelsedag kan de vara bra att veta att den också fungerar för om du är ute efter en födelsedagspresent.