Notified

Innehållsplattformen Sparkle listetta när amerikanska Business 2 Community får välja

Pressmeddelande   •   Okt 05, 2016 10:43 CEST

När Business 2 Community listar de åtta bästa verktygen för företag att promota sig själva med hamnar den svenska innehållsplattformen Sparkle på första plats, med bland annat motiveringen att de kreativa mallarna verkligen gör innehållet uppseendeväckande.

Den erkända, amerikanska affärssajten Business 2 Community släppte igår en artikel där de listar åtta verktyg att använda när man som som företag ska promota sig själv på sociala medier för att få ytterligare spridning och engagemang. Som artikeln berättar, är konkurrensen om synlighet på sociala medier stenhård och man behöver vara duktig för att få plats i bruset. Som tur är finns det verktyg som hjälper en på traven.

Innehållsplattformen Sparkle hamnar alltså på första plats på deras lista med motiveringen: “This tool allows you to collect the best content from more than 10 popular social networks. You get to choose only the best content that you want for your own posts, using powerful filtering and moderation tools. Enjoy using awesomely creative templates that are going to make your brand really stand out and get noticed. You can easily launch digital experiences using any multiple device, and increase your online presence

Business 2 Community, startades som en blogg redan 2010, har miljontals läsare per månad och har flera gånger om blivit rankad på topplistor för marknadsföringsbloggar. Sajten skriver mycket om det rådande affärsläget och deras artiklar får ofta många delningar på sociala medier. Att Sparkle hamnar som etta på Businness 2 Community’s lista är därmed ett mycket gott betyg.

För mer information om Sparkle, se hemsida eller kontakta support direkt på support@getsparkle.io. eller telefonnummer +46 40 685 74 00.

Notified är en Nordisk aktör inom heltäckande omvärldsbevakning. Genom att bevaka både redaktionella och sociala medier såsom Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, bloggar och forum ger vi våra kunder en komplett bild av deras intresseområden. Notified har kontor i Malmö och Stockholm. Bland våra kunder finns både statliga myndigheter och organisationer, industrikoncerner, intresseorganisationer och småföretag.