Inslaget Smålands Textiltryck AB

Inslaget satsar på webben med ny webbshop

Pressmeddelande   •   Apr 07, 2015 14:30 CEST

Inslaget Smålands Textiltryck har i dagarna gjort en rejäl nysatsning på webben och har i samband med det utvecklat en ny webbshop.

Den nya webbshoppen kommer att innehålla ett sortiment av allt ifrån profilkläder och presentreklam till jubileumsgåvor och företagspresenter. Totalt kommer shoppen att innehålla över 10 000 produkter och den kommer ständigt att fyllas på med unika produkter.

"Vi handlar på olika sätt"

Allt eftersom branschen har utvecklats så räcker det inte längre med att enbart synas på webben som "profilare". Allt fler kunder vill kunna lägga en order direkt via datorn, utan att behöva gå vidare genom att ringa eller maila in ordern. Utmaningen för profilföretag har varit att på ett lättförståeligt sätt kunna erbjuda sina produkter med klara och tydliga märkningsalternativ på ett sätt som får kunden att känna sig trygg med hur slutresultatet kommer att se ut.

Inslagets webbshop har ett tydligt beställningsförfarande, utan dolda priser, och med grafiska korrektur för beställaren. Ett sätt att garantera att kunden blir nöjd!

www.inslaget.se / www.utslaget.se

Inslaget är ett nytänkande och kreativt profilföretag som arbetar med helhetskoncept kring kundens profilkläder och presentreklam. Inslaget har funnits sedan 1987 och har idag lokaler i Jönköping samt en webbshop som erbjuder över 10 000 produkter att välja bland!