Inspira AB

Inspira Bevakning i Skydd & Säkerhet

Pressmeddelande   •   Mar 19, 2012 08:33 CET

I det senaste nyhetsbrevet från Skydd & Säkerhet kan du läsa om Inspira Bevakning och vårt nya uppdrag på MOOD Stockholm.

”Värdskap och service – Inspira vill ta bevakning ett steg längre
Inspira har fått bevakningsuppdraget i Mood, det nya köpcentrumet i Stockholms City, som invigs inom kort. Inspirakoncernen erbjuder konceptet Rent och Tryggt, som omfattar samordnade eller separata servicetjänster inom bevakning, städning och arbetsplats- och fastighetsservice. Inspira Bevaknings största affärssegment är publika miljöer, som köpcentrum, men de har även bevakning av handelsplatser och arbetsplatser”.

Skydd & Säkerhet bevakar, rapporterar och analyserar det viktigaste inom säkerhetsbranschen.

Klicka här för att läsa hela artikeln: http://skyddosakerhet.se/nyheter/vardskap-och-service-inspira-vill-ta-bevakning-ett-steg-langre/

Läs mer om MOOD Stockholm på http://www.moodstockholm.se/

Om Inspira: Med konceptet Rent och Tryggt® erbjuder vi samordnade eller separata servicetjänster inom städning, bevakning, arbetsplats- och fastighetsservice. Vi arbetar i huvudsak i tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter ca 225 miljoner kronor och sysselsätter 700 medarbetare.