HOOM AB

Inspiration för heminredning

Pressmeddelande   •   Apr 09, 2009 10:11 CEST

På det exklusiva kvalitetsmagasinet HOOM fortsätter man att utveckla och bredda sitt varumärke. På webben presenterar man nu initierade artiklar av experter inom olika områden. Här tycker arkitekterna Gert Wingårdh, Thomas Sandell och Thomas Eriksson till. Du hittar även Lexingtons vd Kristina Lindhe och Svenskt Tenns vd Annika Rost. Här finns ett stort antal avdelningar som presenterar inspirerande artiklar om sovrum, badrum, vardagsrum, trädgård, mode, bil och båt.

- Våra besökare har efterfrågat tips från experter inom olika områden, säger chefredaktör Micael Wiking.

På www.hoom.se har man idag drygt 40 000 aktiva besökare per månad och det har blivit en samlingsplats för de som alltid söker det lilla extra.

- Våra läsare och besökare värdesätter helt enkelt kompetens men också snygg design, god form och det där lilla extra. Det är en livsstilsmålgrupp som har lärt sig att njuta av livets goda, avslutar Micael Wiking.

.....

Chefredaktör: Micael Wiking
Email: micael.wiking@hoom.se
Hemsida: www.hoom.se

HOOM är ett högkvalitativt livsstilsmagasin som handlar om exklusivt boende inredning, design, trender, gastronomi och resor. Distributionen sker direkt till utvalda fastighetsägare i Sverige med fokus på Storstockholm.

En sammanfattning av en läsvärdesundersökning gjord av SIFO International Research finns tillgänglig för nedladdning på hemsidan:www.hoom.se/mediakit.html