Executive English

Intensivkurs hos KPMG i Jönköping.

Pressmeddelande   •   Okt 07, 2010 16:09 CEST

Idag leder Davis Krebs en intensivkurs hos KPMG i Jönköping. Med sin juristbakgrund är David den perfekta utbildaren för ett företag som KPMG där det dagliga arbetet bland annat innefattar avtalsfrågor, skatterätt, finansiering och juridiska frågor, förutom det självklara revisionsarbetet.

- Än en gång visar det sig att vår medvetna satsning på högkompetenta språkkonsulter som kan så mycket mer än språk är helt rätt för våra kunder. Våra sju konsulter har tillsammans inte mindre än elva universitetsexamina, talar åtta språk och har arbetat inom såväl kommersiella som offentliga och ideella organisationer över nästan hela världen. Det är en fantastisk samling medarbetare som kan ge våra kunder så mycket mer än bara engelskkunskaper och jag är oerhört stolt över att ha dem i vårt lag, säger Julia Linden-Hill i en kommentar.

Executive English by Julia Linden-Hill är ett konsultföretag som inriktar sig på att hjälpa svenska företag och organisationer i Stockholm, Uppsala, Västerås, Gävle, Eskilstuna, Örebro, Karlstad och andra närliggande områden att kommunicera bättre på engelska. Bland kunderna finns bland annat Apoteket, NasdaqOMX, Handelsbanken, .SE, TV4, PBK Outsourcing, Rewir och Sweco.

Executive English JLH AB

Drakenbergsgatan 19